Laddar...
No location found for this name. Either review your location name or go to Settings > Business Hours Indicator to set up locations.
No location found for this name. Either review your location name or go to Settings > Business Hours Indicator to set up locations.

Vanliga frågor och svar

Ja det får man. Hunden är även välkommen på våra matställen. Alla hundar behöver använda skvättskydd eller tikskydd under vistelsen, såvida de inte sitter på en medhavd filt i kundvagnen. Har ni inget eget skydd så finns det att köpa i vår entré.

Ledar- och servicehundar är undantagna från skvättskyddstvånget. Dock underlättar det för oss, samt ökar tydligheten gentemot andra kunder, om samma regel gäller för alla.
Så om man kan får man gärna sätta skvättskydd även på dessa hundar, men finns inte möjligheten så är det okej.

Nej, tyvärr inte då vi inte har någon floristservice. Vi hjälper er gärna att rekommendera florister i närheten.

Ja, det är fri parkering hos oss.

Inte i nuläget, men detta är på gång.

Det finns toaletter precis inne vid entrén och vid våra matställen.

Återköp och byten gör du i vår entré, precis vänster om det inglasade rummet. Finns det ingen personal på plats, lyft på luren så kommer vi.

Ja, följ pilarna och prickarna i golvet.

Ja det kan man. Såväl i butik som i restaurang och café, samt i våra utställningar.

Ja, vi tar kontanter. Ni kan också betala med kort och Swish hos oss.

Ja, du kan köpa presentkort hos oss. Våra presentkort är fysiska och säljs på plats i butiken. Har du inte möjlighet att besöka oss fysiskt, går det bra att maila info@vellingeblomman.se så hittar vi en lösning tillsammans.

Vi har alternativ för den som är laktos- eller glutenintolerant, samt vegetariska och veganska alternativ. Undrar ni över något specifikt går det bra att ringa bistron 040-42 96 33, caféet 040-42 96 34 eller maila cafe@vellingeblomman.se